Тэма: Галосныя гукі. Вымаўленне
і правапіс галосных
о, э, а
Мэты:
-
сістэматызаваць веды пра галосныя і зычныя гукі,
асаблівасці іх вымаўлення і перадачы на пісьме;
-
удасканальваць уменне вызначаць націскны склад у
словах, прымяняць правілы
вымаўлення галосных о, э, а;
-
выхоўваць павагу да роднай мовы.
Ход урока
I.
Арганізацыйны момант
II.
Арфаграфічная хвілінка
Ад’езд, падаконнік, нялёгкі,
радыус, дзявяты, шоўк, падзенне, нашчадак, подзвіг, мядзведзь, рамонт, пясняр,
шчасце.
Праца па парах: вучні мяняюцца сшыткамі
і правяраюць адзін аднаго.
III.
Праверка дамашняга задання
Франтальнае апытванне
1) Якія тыпы тэкстаў вы
ведаеце?
2) Што такое апавяданне?
3) Што такое апісанне?
4) Што такое разважанне?
Праца ў групах: адна група чытае
дамашняе сачыненне-разважанне, а другая – яго аналізуе і тлумачыць, ці
вытрыманы ўсе правілы будовы.
IV.
Знаёмства з новай тэмай
Называнне тэмы ўрока і мэт
Чытанне правіла параграфа 2.
Выкананне практыкавання 8.
Фізкультхвілінка.
Калі
настаўнік называе назоўнік – вучні падымаюць рукі ўверх, калі прыметнік –
хлопаюць унізе.
Хуткі, пчала, мэбля, бегаць, зялёную, аўтамабіль,
біялогія, смутак, лісіны, мядзведзеў, кватэрай, Якуб Колас.
Зарадка для
вачэй.
Знаёмства з правіламі новай арфаграфіі
V. Фарміраванне ўменняў і навыкаў
Выкананне практыкавання 10 (адзін
вучань піша на дошцы, астатнія – у сшытках).
Праца са слоўнікам: настаўнік называе
словы, а вучні адшукваюць іх у арфаграфічным слоўніку.
Рэклама, сервіз, сяржант, пэйджар, чэмпіён.
Праца з карткамі
Картка 1
Прыдумаць сказы з наступнымі
словамі
Жамчужына; кафэ; камп’ютар; этажэрка.
Картка 1
Прыдумаць сказы з наступнымі
словамі
Сардэчны; маянэз; шніцаль; чэмпіён.
V.
Дамашняе заданне
Параграф 1, 2.
Практыкаванне 11.
VI.
Рэфлексія
VII.
Падвядзенне вынікаў урока. Выстаўленне і каменціраванне
адзнак
Комментариев нет:
Отправить комментарий